دوره آموزش ریکاوری اطلاعات و بازیابی اطلاعات هارد دیسک توسط کارت پی سی ۳۰۰۰ یا همان دستگاه PC3000 میتواند بهترین روش برای هارد دیسک های خراب، فرمت شده، پاک شده و ایرادهای بوت نشدن میباشد. در کارگاه آموزشی کامتک شما روشهای برگردان اطلاعات هارد دیسک را بروش نرم افزاری و سخت افزاری با لوازم تعمیر هارد یاد میگیرید. البته لازم است که شما قبلا دوره آموزش تعمیرات هارد را گذرانده باشید تا با عیوب برد هارد و تعویض هد و سیلندر هارد آشنا شده باشید.

آموزش بازیابی اطلاعات هارد دیسک

برای اینکه بهترین نتیجه را در بازیابی اطلاعات بدست بیاورید لازم است که در ابتدا تعمیرات هارد دیسک را بدانیم. دانش عیب یابی برد هارد و تعویض قطعات روی سیلندر هارد کمک بزرگی به کلاس آموزش بازیابی اطلاعات دارد. البته در بازیابی اطلاعات ابزار نیز میتواند بیشترین نتیجه را حاصل کند. کارت PC3000 روسی و چینی یکی از بهترین ابزارهای ریکاوری اطلاعات هارد دیسک است. آموزش کارت PC3000 نیز جهت تدریس در کارگاههای کامتک موجود است. همچینین بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات، نرم افزار ریکاوری اندرید، نرم افزار ریکاوری فلش و قویترین نرم افزاری ریکاوری نیز برای این منظور شرح داده خواهد شد.

دوره آموزش ریکاوری اطلاعات هارد دیسک

تشریح مدار هارد و ارتباط آن با سیلندر که دو بخش اصلی هارد است.

بررسی هارد دیسک های قدیمی و تفاوت آن با هارد اکسترنال، هارد پاسپورتی و هارد لپ تاپی

شناخت قطعات تشکیل دهنده روی مدار هارد دیسک

بررسی کیفی هد و سیلندر در هارد دیسک های جدید

آنالیز مدار هارد SSD در اموزش ریکاوری هارد SSD

آموزش بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز

آموزش برگرداندن پارتیشن پاک شده در هنگام نصب ویندوز

آموزش ریکاوری گوشی، آموزش بازیابی اطلاعات موبایل و اشکالات ریکاوری گوشی

شناخت محیط کلین روم در اموزش ریکاوری اطلاعات

شناخت ابزارها و آچارهای مختلف برای تعویض صحیح هد و سیلندر هارد

آموزش بازیابی اطلاعات فلش مموری و ریکاوری اطلاعات با نرم افزار

آموزش کار با کارت PC3000 شامل تنظیمات و شناسایی و برگرداندن اطلاعات هارد

آموزش بد سکتور گیری و روشهای بدسکتور گیری هارد پاسپورتی و اکسترنال

آموزش ریکاوری هارد سرور

روش کار با کارت پی سی ۳۰۰۰ بازیابی اطلاعات هارد

آموزش نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد PC-3000 که یکی از قویترین کارت سخت افزاری برای ریکاوری هارد دیسک است در کارگاه کامتک عملی شرح داده میشود. عملکرد تخصصی کارت PC 3000 میتواند برای برگرداندن هارد دیسک ها بسیار قدرتمند باشد. این تکنولوژی توسط کارشناسان متخصص کمپانی ACE Laboratory و کاملاً مبتکرانه و با دقت فراوان در موسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شد و در نهایت جهت تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات سخت افزارهای نگه دارنده اطلاعات ( Storage) توسعه پیدا کردند. در همه ی موارد PC-3000 بهترین ابزار سخت افزاری و  نرم افزاری جهت بازیابی اطلاعات است و راه حل خوبی است که اکثر موارد بازیابی اطلاعات توسط آن قابل حل است.

آموزش کار با کارت PC3000 بصورت تخصصی و اموزش ریکاوری اطلاعات هارد

آموزش تعمیرات هارد دیسک
نام دوره آموزشی شرح دوره  شهریه
آموزش تعمیرات هارد تعمیر برد، سیلندر و تعویض هد ۵،۰۰۰،۰۰۰
آموزش کارت PC3000 روش کار با کارت PC3000 ۳۰،۰۰۰،۰۰۰

دوره آموزش ریکاوری اطلاعات

در آموزش ریکاوری اطلاعات کارآموزان با مدلهای مختلف هارد دیسک آشنا شده و میتوانند براحتی پاسخگوی مشتریان باشند. با یادگیری استراکچر و ساختار یک هارد دیسک میتوانید بهترین نتیجه را در بازار کسب و کار بدست آورید.

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی آیفن، آموزش ریکاوری اطلاعاتی که در اثر ویروس کد شده است و آموزش برگرداندن اطلاعات کول دیسک از جمله بحث های کلاس اموزش ریکاوری اطلاعات است. آموزش ریکاوری اطلاعات موبایل، آموزش ریکاوری اطلاعات سرور، آموزش ریکاوری اطلاعات رم، آموزش ریکاوری اطلاعات دی وی آر و آموزش برگرداندن اطلاعات تبلت از مواردی است که در کلاس توضیح داده میشود.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات که در بازار موجود است تا حدودی میتوانند کار برگرداندن اطلاعات را انجام دهند. البته لازم است همین نرم افزارها را بصورت حرفه ای بلد باشیم. در این خصوص کارت PC3000 کار را حرفه ای تر انجام میدهد. البته خرید کارت PC3000 برای کسانیکه تعداد ورودی هارد زیادی ندارند بصرفه نمیباشد.

آموزش ریکاوری هارد دیسک

در تعمیرات هارد دیسک با توجه به تکنولوژی این قطعه کامپیوتری لازم است که تجربه بدست آورده شود. البته وقتی صحبت بازیابی اطلاعات میشود این اطلاعات میتواند روی گوشی، رم دوربین، حافظه موبایل یا مموری های دیگر نیز باشد. در آموزش تخصصی ریکاوری اطلاعات موارد زیر را تدریس میکنیم:

آموزش بازیابی اطلاعات هارد دیسک (تخصصی)
آموزش بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال (تخصصی)
آموزش بازیابی اطلاعات سرور
آموزش بازیابی اطلاعات RAID
آموزش بازیابی اطلاعات از VMWARE
آموزش بازیابی اطلاعات NAS-SAN
آموزش بازیابی اطلاعات دیتابیس
آموزش بازیابی اطلاعات هارد SSD (تخصصی)
آموزش بازیابی اطلاعات ایمیل
آموزش بازیابی اطلاعات نوت بوک (تخصصی)

اگر میخواهید برای خرید کارت PC3000 جهت ریکاوری اقدام کنید با بخش مشاوه کامتک تماس بگیرید. فروش کارت PC3000 در ایران توسط نمایندگی معتبر انجام میشود. دستگاه PC-3000 پی سی ۳۰۰۰ در بر گیرنده شش ابزار پکیج مختلف است که هر یک در کامتک آموزش داده میشود:

  • PC-3000 Express
  • Data Extractor for PC-3000 Express
  • Data Extractor Raid Edition for PC-3000 Express
  • PC-3000 for Windows UDMA
  • Data Extractor for Windows UDMA
  • Data Extractor raid Edition for PC-3000 Express
  • PC-3000 Portable
  • Data Extractor for PC-3000Portable
  • PC-3000 SAS/SCSI
  • Data Extractor for PC-3000 SAS/SCSI
  • Data Extractor Raid Edition for PC-3000 SAS/SCSI
  • PC-3000 Flash SSD Edition
  • PC-3000 SSD

آموزش نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات

بسیاری نرم افزار هستند که جهت برگرداندن اطلاعات استفاده میشوند ولی باید بدانید که این نرم افزارها در حدی هستند که فقط اطلاعاتی که دلیت و یا پاک شده اند را بر میگردانند. اگر روی هارد دیسک اطلاعات مهم دارید توصیه میکنیم که کلاس تعمیر هارد با دستگاه پی سی ۳۰۰۰ را بگذرانید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

کارت PC3000 با توجه به دستگاهی که قرار است مورد بازیابی قرار گیرد، ممکن است نیاز به نرم افزار و سخت افزار جانبی همراه با قطعات و ابزار آلات خاص و مرتبط با خود باشد. برای نمونه در PC-3000 for Windows UDMA یک نرم افزار اصلی مربوط به خود و یک کارت PCi اختصاصی و کابل های ارتباطی IDE و قطعات سخت افزاری مبدل انواع هارد دیسک ها به IDE و ترمینال مخصوص ارتباط RX-TX مورد نیاز است. این ابزار جهت ترمیم و تعمیر هارد دیسک بکار می رود و قادر است تمامی اطلاعات آن را بازیابی کند.

آموزش تعمیر هارد با دستگاه PC 3000

دوره ریکاوری اطلاعات شامل ۲ بخش مهم است: اول اینکه بتوانید هارد را به دستگاه دیتکت کنید و سخت افزار کارت PC3000 را بشناسید و مسئله مهمتری بدانیم که چطور نرم افزار دستگاه را راه اندازی و جهت ریکاوری آماده سازی کنیم. به همین جهت ما آموزش را در دو پارت برای شما شرح میدهیم:

آموزش سخت افزاری pc3000

قسمت سخت افزاری کارت پی سی ۳۰۰۰ شامل یک کنترلر با پورت های SATA و IDE و SAS است که هر نوع هاردی را میتوان به آن متصل نمود. این کنترلر از مدار بسیار پیشرفته بهره میبرد که میتواند وضعیت ولتاژهای ورودی و خروجی برد هارد دیسک را آنالیز کند و در صورت خرابی و اتصالی در مدار هارد آنرا به نمایش دهند.

آموزش نرم افزاری pc3000

در آموزش نرم افزاری کارت پی سی ۳۰۰۰ نیز به ۲ بخش آموزش Utility جهت تعمیر و Data Extractor جهت بازیابی اطلاعات تدریس می شود. در اصل مهمترین بخش در برگرداندن اطلاعات قسمت نرم افزاری دستگاه پی سی ۳۰۰۰ است. اگر کار با نرم افزار پی سی سه هزار را یاد بگیرید براحتی میتوانید هر هارد دیسکی را ریکاوری کنید.
در اصل وقتی برای اولین بار وارد محیط Utility نرم افزار پی سی سه هزار میشوید با کلی گزینه عجیب و نا آشنا روبرو خواهید شد که هرگز بدون دانش قبلی در این محیط نمیتوانید کاری از پیش ببرید و تلاش برای کلنجار رفتن با این بخش چیزی جز خرابی به بار نمی آورد. البته توصیه میکنیم که برای تفهیم بیشتر دوره آموزش تعمیر هارد را قبلا گذرانده باشید.

خرید کارت pc3000 ریکاوری اطلاعات

برای خرید دستگاه پی سی ۳۰۰۰ شما میتوانید به وارد کنندگان این کارت مراجعه کنید. شرکت روسی قبل از تحریم ها در ایران نمایندگی داشت که در حال حاضر فعال است. در کلاس طریقه خرید و رجیستری و نحوه معامله این کارت را با نمایندگی ها به شما توضیح میدهیم که بتوانید دستگاه بروز و آپدیت تهیه کنید.

قیمت کارت پی سی ۳۰۰۰ در ایران با نوسانات ارز و تقاضا ممکن است تغییر کند ولی برای بدست آوردن قیمت دقیق دستگاه pc3000 را میتوانید از طریق سایت تولید کننده روسی بدست بیاورید. حال ممکن است در ایران شخصی که دستگاه pc-3000 میفروشد مقداری هم اجرت فروش بگیرد که مشخص است.

آموزش ریکاوری فلش مموری و کول دیسک

همانطور که هارد دیسک را جراحی میکنید میتوانید فلش مموری یا حافظه های کول دیسک را جهت ریکاوری اطلاعات آماده سازی کنید. ما در کارگاه تعمیر فلش مموری روش برگرداندن اطلاعات مموری کارت و فلش مموری را براحتی به شما آموزش میدهیم. بسیار ساده تر از هارد دیسک میباشد که شما میتوانید در پایان این دوره فلش مموری را عیب یابی و حافظه آنرا ریکاوری کنید.

آموزش برگردان اطلاعات انواع حافظه شامل آموزش بازیابی اس دی کارت دوربین عکاسی، آموزش ریکاوری فلش، آموزش بازیابی اطلاعات رم، آموزش ریکاوری اطلاعات رم دوربین براحتی در این کارگاه زیر نظر تعمیرکار هارد شرح داده میشود.

البته فلش مموری و حافظه های دوربین های عکاسی و فیلمبرداری توسط ماژول خاصی از کارت PC3000 امکان پذیر است که ممکن است توجیه اقتصادی برای تهیه آن نباشد. ما عیب یابی مدار و تعویض حافظه فلش مموری و کارت های حافظه را برای ریکاوری اطلاعات به شما آموزش میدهیم.

آموزش بازیابی اطلاعات هارد سرور SAS با کارت PC 3000

برای برگردان اطلاعات هارد دیسک های سرورهای کامپیوتری براحتی با کارت پی سی ۳۰۰۰ میتوانید این کار را انجام دهید. ما در جلسات پیشرفته میتوانیم تعمیر و ریکاوری اطلاعات هارد سرور را برای شما تشریح کنیم. در کارگاه آموزشی کامتک انواع هارد دیسک های مختلف سرور برای تمرین کارآموز مهیا شده است. گزینه هایی که در نرم افزار دستگاه PC3000 برای ریکاوری اطلاعات درج شده است به شما آموزش داده میشود تا براحتی بعد از پایان این دوره بتوانید هارد دیسک سس SAS را ریکاوری کنید.

آموزش بازیابی اطلاعات هارد موبایل و تبلت

حافظه گوشی موبایل کاملا متفاوت با حافظه های کامپیوتر و هارد دیسک ها است. بنابراین برای شرکت در آموزش ریکاوری اطلاعات موبایل لازم است که دوره مخصوص آنرا زیر نظر تعمیرکار موبایل بگذرانید. آموزش برگردان اطلاعات گوشی موبایل نیز توسط نرم افزارهای خاص و باکس های سخت افزاری انجام میشود. آموزش سواپ گوشی اپل و یا سامسونگ نیز برای بازیابی اطلاعات از سرفصلهای مخصوص این رشته میباشد.

آموزش ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال با کارت PC 3000

برگرداندن اطلاعات هارد دیسک های اکسترنال شامل هارد پاسپورتی و هارد HDD 3.5 اینچی نیز با کارت پی سی ۳۰۰۰ انجام پذیر است. تمامی روشهایی که لازم است شما با کارت pc3000 بتوانید انواع هارد دیسک ها را شناسایی و ریکاوری کنید در این کلاس بررسی میشود. دوره ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال بهمراه هارد اینترنال تدریس میشود و شامل هزینه اضافی نیست. شاید یک مدار اکسترنال روی برد این هارد دیسک ها اضافه شده است که در دوره آموزش تعمیر هارد آنرا تدریس میکنیم.

آموزش ریکاوری اطلاعات هارد دیسک لپ تاپ

روش برگرداندن اطلاعات هارد لپ تاپی همانند هارد ۳/۵ اینچی کامپیوتر میباشد. در اصل شما با گذراندن بازیابی هارد کامپیوتر میتوانید هارد معمولی 2.5 اینچی نوت بوکی را ریکاوری کنید! بنابراین در همین کارگاه تعمیرکار هارد قسمت هایی که مربوط به هارد ۲.۵ اینچی لب تاپ است را توضیح میدهد.

آموزش برگرداندن اطلاعات SSD هارد اس اس دی با دستگاه PC-3000

هارد SSD همانند فلش مموری است با این تفاوت که مدار کنترلر و تغذیه متفاوتی دارد. هارد دیسک های SSD قابل پارتیشن بندی و امکاناتی کاملا شبیه به هارد دیسک کامپیوتر است! بنابراین برای ریکاوری اطلاعات هارد اس اس دی کافیست تا شما اطلاعات درباره برد SSD داشته باشید.

با یادگیری و روش تعمیر و عیب یابی هارد اس اس دی کامپیوتر یا لپ تاپ و حتی پاسپورتی میتوانید آنرا ریکاوری کنید. دستگاه PC3000 نیز کمک میکند با ماژول های خود که شما اگر دستگاه دیتکت نمیشود راه اندازی و اطلاعات آنرا ذخیره سازی مجدد کنید.

نسخه مناسب چاپ