در آموزش رایگان تعمیرات چاپگر چندین راه را برای کارآموزانی که به هر دلیل بودجه ای برای آموزش ندارند و قادر به پرداخت آن نیستند در نظر گرفته ایم. آموزش رایگان تعمیر پرینتر میتواند بدین صورت باشد که بعد از گذراندن کلاس پرینتر در مرکز کامتک و مراکزی که معرفی به بازار کار میشوید تا دو ماه بصورت رایگان این کار را انجام دهید. در اصل این امر باعث تمرین بیشتر و شناخت بهتر بازار کار میشود. راه دیگر در آموزش رایگان تعمیر پرینتر بدست آوردن مقالات تعمیر پرینتر است که در همین سایت بخش مقالات هر هفته قسمتی از تعمیرات را با تصویر و توضیح می اوریم.

آموزش رایگان تعمیرات پرینتر

همانطور که گفته شد کارآموزان میتوانند با کارآموزی تا دو ماه بعد از دوره تعمیر پرینتر نزد شرکت کامتک این دوره را بدون پرداخت هیچ هزینه ای بگذرانند. آموزش تعمیر پرینتر زیر نظر تعمیرکار چاپگر و ماشین های اداری تدریس میشود و از بهترین امکانات در کارگاههای کامتک میتوانند استفاده کنند. جدیدترین دستگاههای پرینتر در کامتک برای تمرین وجود دارد که این مدلها مانند چاپگر لیزری رنگی، چاپگر جوهرافشان سه کاره و حتی چاپگرهای سوزنی جزء پرفروشترین ها در بازار ایران است.

آموزش تعمیر پرینتر

آموزش تعمیر پرینتر جوهر افشان
پرینتری که با پرتاب ذرات جوهر بر کاغذ نقش ایجاد می‌کند.

آموزش تعمیر چاپگر سوزنی
پرینتری که در آن حرف یا نماد ماتریسی از نقاط است و بر این نقاط مرکب افشانده یا ضربه همراه با مرکب وارد می‌شود.

آموزش تعمیر چاپگر لیزری
پرینتری که در آن از پرتوهای لیزر برای نشاندن جوهر بر روی کاغذ استفاده می‌گردد. پرینترهای لیزری نیز خود به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم می‌شوند. پرینترهای لیزری سیاه سفید بیشتر برای چاپ متن به کار می‌روند، اما از پرینترهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده می‌شود، ولی این پرینترها برای چاپ عکس زیاد مناسب نیستند؛ چون هزینه شارژ مجدد یا تعویض کارتریج بالا می‌باشد.

آموزش تعمیر چاپگر سطری
پرینتری که در آن اطلاعات و نوشته‌های یک سطر یکجا چاپ می‌شود.

آموزش تعمیر چاپگر صفحه‌ای
چاپگری که متن یک صفحه را یکجا چاپ می‌کند.

آموزش تعمیر چاپگر حرارتی
چاپگری که با ایجاد گرما روی کاغذ های مخصوص متن مورد نظر را چاپ می کند.

آموزش تعمیر جت پرینتر
چاپگری برای مصارف صنعتی

آموزش شارژ کارتریج پرینتر لیزری و جوهرافشان

شارژ کارتریج امروزه درآمدی بهتر از تعمیرات پرینتر دارد. در اصل فروش لوازم جانبی پرینتر، تونر و ملزومات کارتریج از اصول کار در بازار ماشینهای اداری است. آموزش شارژ کارتریج در کامتک بر مبنای بازار کار طراحی شده و هر کس این دوره را بگذراند براحتی میتواند در تعمیرات از عهده کار برآید. اموزش شارژ کارتریج لیزری، شارژ کارتریج لیزری رنگی و تانکی کردن پرینترهای جوهرافشان از مثالهای اصلی در این بخش از دوره میباشد.

زمانبندی دوره آموزش تعمیر ماشین های اداری

نام دوره توضیحات کلاس شروع دوره شهریه
آموزش تعمیر پرینتر سوزنی، جوهرافشان، لیزری - لیزری رنگی ۱۴ بهمن ۷،۰۰۰،۰۰۰
آموزش شارژ کارتریج تعمیر کارتریج و پرکردن تونر و جوهر ۱۴ بهمن ۲،۰۰۰،۰۰۰
آموزش تعمیرات فکس پاناسونیک و شارپ۲۲ ۱۴ بهمن ۳،۵۰۰،۰۰۰

اگر خواستار دوره آموزش تعمیر چاپگر هستید میتوانید با ثبت نام در این دوره و کار روی چاپگر های مختلف لیزری و جوهرافشان بهترین نتیجه را بدست آورید. 

نسخه مناسب چاپ