لیست کد خطاهای یخچال دوو

یخچال فریزر های برند دوو با اینکه از ساختار مقاومی برخوردارند، با این حال در برخی از مواقع با یک سری از ارور ها مواجه می شوند در چنین وضعیتی بهتر است که با نزدیک ترین و معتبرترین نمایندگی رفع ارور یخچال دوو در تماس بوده و راهنمایی های لازم را به دست آورید. خرابی برخی از قطعات مربوط به یخچال فریزر های برند دوو می تواند به دنبال خود مشکلات گوناگونی را داشته باشد. از سوی دیگر عدم توجه به ارور های مربوط به یخچال فریزر های برند دوو می تواند هزینه های تعمیرات دستگاه های یاد شده را افزایش دهد. ما نیز در این مجموعه سعی داریم تا در مورد ارور های مربوط به دستگاه های یاد شده اطلاعات کافی و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین در صورت مواجه شدن با هرگونه سوالی، می توانید با ما در ارتباط باشید. مهمترین و رایج ترین ارور های مربوط به تعمیر یخچال فریزر های برند دوو عبارتند از:

در نظر داشته باشید جهت خواندن راه حل این موارد می توانید مقاله ارور یخچال فریزر دوو در سایت اس پی یار را مطالعه نمایید.

کد خطای FT

یکی از مهمترین و اصلی ترین ارور یخچال دوو را کد خطای FT شکل داده است. لازم به ذکر می باشد که ارور یاد شده زمانی خود را نمایان می کند که سنسور SW دچار یک سری از ایرادات و خرابی ها شده باشد. در چنین حالتی می توانید کد خطای FT را به راحتی بر روی نمایشگر یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید. همچنین شما می توانید در حین مواجه شدن با ارور یاد شده فرصت طلایی پیش روی تان را از دست نداده و با متخصصان ما در ارتباط باشید چرا که برای رفع ارور یاد شده به تجربه ی متخصصان نیاز خواهید داشت.

کد خطای S/W

در فهرست مربوط به ارور یخچال دوو می توان به کد خطای S/W  اشاره کرد. شما به ندرت می توانید ارور یاد شده را در صفحه نمایشی یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید. در صورت مواجه شدن با چنین اروری نیز می توانید دفترچه راهنمای دستگاه در اختیار خود را مورد بررسی قرار داده و از این طریق راهنمایی های لازم را به دست آورید. کد خطای S/W را می توانید زمانی رویت کنید که دیسپنسر دستگاه تان نتواند عملکرد واقعی خود را داشته باشد. در چنین وضعیتی یخچال فریزر ها نیز نمی توانند به شکل ایده آل از مواد غذایی محافظت کنند.

ارور یخچال دوو

کد خطای …

کد خطای … از مهمترین و بارزترین ارور یخچال دوو می باشد که برخی از کاربران می توانند در طول استفاده از دستگاه های یاد شده با ارور یاد شده مواجه شوند. در نظر داشته باشید که کد خطای … زمانی خود را نشان خواهد داد که موتور یخساز یخچال فریزر های برند دوو یک سری از مشکلات و خرابی ها را داشته باشند. به عبارتی خرابی مربوط به موتور یخساز دستگاه های یاد شده می تواند مشکلات و دردسر های متفاوتی را به دنبال داشته باشد. بنابراین نمایان شدن کد خطای … را در صفحه نمایشی دستگاه های مذکور جدی بگیرید و موتور یخساز دستگاه تان را مورد تعمیر قرار دهید.

کد خطای CE

برخی از ارور تعمیر یخچال دوو از اهمیت چندان زیادی برخوردار نبوده و افراد می توانند بعد از ریست کردن دستگاه در اختیار خود، ارور های نمایان شده را رفع کنند. یکی از مهمترین و اصلی ترین ارور های متعلق به یخچال فریزر های برند دوو را کد خطای CE شکل داده است. کد خطای CE زمانی خود را در صفحه ی نمایشی دستگاه های یاد شده نمایان می شود که هیچ گونه داده ای از آر ایکس دستگاه ارسال نشده باشد. البته مدت زمان تاخیر ارسال داده های از آر ایکس نیز حدود سی ثانیه باشد.

کد خطای d3

اگر شما هم به دنبال بررسی مهمترین و بارزترین ارور یخچال دوو هستید، می توانید با دقت بالایی جزییات مربوط به کد خطای d3 را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که کد خطای d3 را زمانی می توانید در نمایشگر یخچال فریزر های برند دوو مشاهده نمایید که سیستم یخ زدایی دستگاه تان به شکل اجباری روشن شده باشد. روشن شدن اجباری سیستم یخ زدایی دستگاه های یاد شده می تواند دردسر های متنوعی را به وجود آورد. همچنین در چنین وضعیتی دستگاه تان انرژی زیادی را صرف خواهد کرد و موتور دستگاه ممکن است فشار بالایی را تحمل کند.

کد خطای F1

بررسی تک تک ارور یخچال دوو می تواند مزایای بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان داشته باشد. همچنین در لیست مربوط به بررسی ارور های مربوط به یخچال فریزر های برند دوو می توان به کد خطای F1 اشاره کرد. کد خطای F1 را زمانی می توانید در نمایشگر دستگاه های یاد شد مشاهده کنید که سنسور اف باز باشد. باز بودن سنسور مذکور می تواند مشکلات گوناگونی را به وجود آورد. همچنین ارور و کد خطای F1 را می توانید در مدل های جدید یخچال فریزر های یاد شده مشاهده نموده و توصیه می شود که نگران بروز ارور مذکور نباشید.

کد خطای F2

از بارزترین ارور یخچال دوو می توان به کد خطای F2 اشاره کرد. ارور یاد شده را می توانید در مدل های جدید یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید. البته عدم استفاده ی صحیح افراد از دستگاه های یاد شده نیز می تواند به دنبال خود کد خطای F2 را داشته باشد. کوتاه بودن اتصالات مربوط به سنسور اف می تواند علت اصلی بروز و نمایان شدن کد خطای F2 در صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند یاد شده می باشد. توصیه می شود که ارور مذکور را حتما جدی بگیرید و آن را بلافاصله رفع نمایید.

کد خطای F3

در مبحث مربوط به بررسی لیست ارور یخچال دوو می توانید کد خطای F3 را مورد کنکاش قرار دهید. توجه داشته باشید که خرابی های به وجود آمده در سیستم یخ زدایی یخچال فریزر های برند دوو می تواند ارور های مختلفی را به دنبال داشته باشد. بنابراین در حین انجام سرویس های دوره ای دستگاه خود، حتما سیستم یاد شده را نیز مورد بررسی قرار دهید و ایرادات جزئی آن را رفع کنید. بروز هرگونه نقص در سیستم یخ زدایی یخچال های مذکور می تواند به دنبال خود کد خطای F3 را داشته باشد.

کد خطای F4

کد خطای F4 از رایج ترین خرابی و ارور یخچال دوو می باشد که در برخی از مدل های یخچال فریزر های برند دوو می توانید ارور یاد شده را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برزو هرگونه نقص در سنسور s/w می تواند به دنبال خود ارور مذکور را داشته باشد. در چنین مواردی بهتر است که خونسردی خود را حفظ نموده و اقدامات مربوط به رفع آن را انجام دهید. همچنین می توانید با مراجعه به دفترچه ی راهنمای اطلاعات تکمیلی را در خصوص ارور یاد شده به دست آورده و اقدامات لازم را برای رفع کد خطای F4 انجام دهید.

کد خطای F5

کد خطای F5 را می توان به عنوان مهمترین و اصلی ترین ارور یخچال دوو تلقی کرد. توجه داشته باشید که کد خطای F5 زمانی خود را نمایان و نشان می دهد که کمپرسور یخچال فریزر های برند دوو دچار یک سری از مهمترین ایرادات و خرابی ها شده باشد. خرابی کمپرسور می تواند به شکل کامل عملکرد یخچال فریزر تان را مختل سازد. از سوی دیگر پیشنهاد می گردد که به شکل صحیح از دستگاه در اختیار خود استفاده نمایید چرا که در این صورت می توانید از بروز کد خطای F5 جلوگیری نمایید. عدم استفاده صحیح از دستگاه های یاد شده می تواند خرابی کمپرسور یخچال را به دنبال داشته باشد.

کد ارور یخچال دوو

ارور ها و کد خطای یخچال دوو مدل FR-660P

یخچال دوو مدل FR-660P  را می توانید در فهرست مربوط به بهترین و باکیفیت ترین یخچال فریزر های موجود در جهان مشاهده کرد. لازم است بدانید که یخچال های یاد شده در برخی از مواقع دچار یک سری از ایرادات و خرابی ها می شوند. بنابراین پیشنهاد می شود که در اسرع وقت ارور های مربوط به یخچال دوو مدل FR-660P را مطالعه نمایید. آشنایی شما با ارور های یاد شده در دستگاه های مذکور می تواند مزایای گوناگونی را به دنبال داشته باشد. برای برطرف نمودن ارور های مشاهده شده در یخچال های خود، بهتر است که با نزدیک ترین نمایندگی در این زمینه تماس گرفته و درخواست تعمیرات لازم را ثبت کنید. بارزترین و مهمترین ارور های مربوط به یخچال فریزر های برند یاد شده عبارتند از:

کد خطای F1

از مهمترین ارور یخچال دوو مدل یاد شده می توان به ارور یا کد خطای F1 اشاره کرد. توجه داشته باشید که شما زمانی می توانید ارور یاد شده را در فهرست مربوط به ارور های یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید که جریان برق مربوط به سنسور فریزر تان قطع شده باشد. همچنین در صورت کوتاه بودن اتصال مربوط به سنسور یاد شده نیز می تواند به دنبال خود نمایان شدن کد خطای F1 را داشته باشد. خرابی سنسور فریزر می تواند عملکرد مربوط به فن فریزر و برخی از قطعات مربوط به دستگاه تان را نیز مختل سازد.

کد خطای r1

به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین و اصلی ترین ارور یخچال دوو را کد خطای r1 شکل داده است. کاربران زمانی می توانند ارور یاد شده را در فهرست و لیست یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید که سنسور یخچال تان دچار یک سری از مشکلات و ایرادات شده باشد. قطع شدن جریان برق در سنسور یاد شده می تواند کد خطای r1 را به دنبال داشته باشد. همچنین کوتاه شدن اتصال متعلق به سنسور یخچال نیز می تواند به دنبال خود کد خطای r1 را داشته باشد و بایستی نمایان شدن ارور مذکور را جدی گرفت.

کد خطای rt

افرادی که قصد دارند تا با دقت بالایی ارور یخچال دوو مدل یاد شده را مورد بررسی قرار دهند، می توانند با دقت بالایی جزییات مربوط به ارور یا کد خطای rt را مطالعه کنند. کد خطای rt یکی از مهمترین یخچال فریزر های برند دوو می باشد که به شکل رایج می توانید در صفحه ی نمایشی دستگاه های یاد شده ارور مذکور را مشاهده کنید. خرابی های متعلق به سنسور آر تی می تواند به دنبال خود کد خطای rt را داشته باشد. همچنین کوتاه شدن اتصال مربوط به سنسور مذکور نیز می تواند مشکلات و دردسر های زیادی را به دنبال داشته باشد.

کد خطای d1

کد خطای d1 را می توان به عنوان یکی از بارزترین و مهمترین ارور یخچال دوو تلقی کرد. در نظر داشته باشید که قطع شدن جریان برق در سنسور دی یخچال فریزر های برند دوو می تواند به دنبال خود ارور یا کد خطای d1 را داشته باشد. همچنین لازم به ذکر خواهد بود که کوتاه شدن اتصال مربوط به سنسور دی نیز به دنبال خود دردسر ها و مشکلات گسترده ای را خواهد داشت. از سوی دیگر کد خطای d1 را می توانید در مدل های جدید یخچال فریزر های مدل یاد شده مشاهده کنید و بایستی نمایان شدن آن را نیز جدی گرفت.

کد خطای dr

کد خطای dr را می توان به دنبال یکی از اصلی ترین ارور یخچال دوو تلقی کرد. بروز مشکلات و ایرادات اساسی در میکروسوئیچ یخچال فریزر های برند دوو را می تواند به دنبال خود ارور یا کد خطای dr را داشته باشند. همانطور که می دانید میکروسوئیچ از مهمترین قطعات تعبیه شده در دستگاه های یاد شده می باشد. زمانی که این قطعه خراب شده باشد، می توانید ایرادات و مشکلات اساسی را در یخچال فریزر تان مشاهده کنید. بنابراین توصیه می شود که نمایان شدن ارور یاد شده را در دستگاه های مذکور جدی گرفته و سعی کنید در اسرع وقت میکروسوئیچ دستگاه خود را بررسی نمایید.

کد خطای dF

کد خطای dF را می توان در لیست و فهرست مربوط به ارور یخچال دوو مشاهده کرد. توجه داشته باشید که ارور یاد شده زمانی خود را در صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند دوو نشان می دهد که میکروسوییچ درب فریزر تان دچار یک سری از خرابی ها و مشکلات شود. عدم استفاده صحیح افراد از درب فریزر های یاد شده می تواند به دنبال خود ایرادات و خرابی های گوناگونی را داشته باشد. همین امر نیز می تواند سهم زیادی را در پیدایش و نمایان شدن کد خطای dF داشته باشد. برای رفع کد خطای dF می توانید با ما در ارتباط باشید.

کد خطای dH

اگر شما هم قصد دارید تا در مورد مهمترین ارور یخچال دوو اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید، بهتر است که با دقت بالایی جزییات مربوط به کد خطای dH را مورد بررسی قرار دهید. ارور مذکور را زمانی می توانید در یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید که درب و میکروسوئیچ هو بار یخچال تان دچار یک سری از خرابی ها شده باشد. به عبارتی زمانی که نتوانید درب هوم بار یخچال فریزر تان را باز یا بسته کنید، می توانید در صفحه ی نمایشی دستگاه خود ارور یا کد خطای dH را رویت نمایید و این مشکل را حتما جدی بگیرید.

کد خطای F3

کد خطای F3 را می توانید در لیست مربوط به ارور یخچال دوو مدل یاد شده مشاهده کنید. البته در صورت استفاده صحیح از یخچال فریزر های برند دوو، می توانید احتمال نمایان شدن ارور های یاد شده را به حداقل برسانید. با این حال در صورتی که با کد خطای F3 مواجه شدید می توانید علت بروز آن را در دیفراست دستگاه تان بررسی کنید. به عبارتی زمانی که نقص خطا یا عملکردی در دیفراست یخچال های یاد شده به وجود آید، می توانید به راحتی نمایان شدن کد خطای F3 را در صفحه ی نمایشی دستگاه تان مشاهده کنید.

کد خطای C1

کد خطای C1 از رایج ترین ارور یخچال دوو مدل های مذکور می باشد که در بسیاری از یخچال فریزر های برند دوو می توانید ارور های مشابه ارور یا کد خطای C1 را مشاهده کنید. زمانی می توانید نمایان شدن ارور یاد شده را در دستگاه های مذکور مشاهده کنید که کمپرسور دستگاه به مدت سه ساعت کار نموده و دمای مربوط به سنسور دی در طول این مدت به منفی پنج درجه برسد. این امر نشانه ای از بروز مشکلات اساسی در کمپرسور یا سنسور دی در یخچال فریزر های یاد شده می باشد و باید آن را به موقع رفع کرد.

کد خطای d2

کد خطای d2 را می توانید در فهرست مربوط به ارور یخچال دوو مشاهده کنید. در برخی از مواقع با یک سری از ارور هایی در یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید که مشابه آن را در هیچ یک از یخچال های موجود در بازار رویت نشوند. کد خطای d2 زمانی خود را نشان می دهد که دیفراست اجباری برای a/s به وجود آمده باشد. در چنین وضعیتی می توانید برخی از مهمترین و اصلی ترین قطعات مربوط به دستگاه تان را مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور نیز می توانید از خدمات پس از فروش یخچال یاد شده بهره مند شوید.

کد خطای EF

از مهمترین و شاید هم اصلی ترین ارور یخچال دوو مدل یاد شده می توان به کد خطای EF اشاره کرد. ارور یاد شده را زمانی می توانید در نمایشگر و صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید که سنسور فالو دستگاه تان دچار یک سری از مشکلات و خرابی ها شده باشد. به عبارتی کوتاه بودن اتصال و قطع شدن ارتباط سنسور فالو می تواند به دنبال خود کد خطای EF را داشته باشد. بنابراین در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی، سنسور یاد شده را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

دوو

کد خطای ET

کد خطای ET را می توانید در فهرست متعلق به ارور یخچال دوو مشاهده کنید. خطای سنسور توازن sw می تواند به دنبال خود ارور یاد شده را در نمایشگر یا صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند دوو داشته باشد. شما هم در حین رو به رو شدن با کد خطای ET در دستگاه های خود، خونسردی تان را حفظ نموده و در اسرع وقت اقدامات مربوط به رفع ارور یاد شده را انجام دهید. سنسور یاد شده یکی از حساس ترین سنسور های تعبیه شده در دستگاه های مذکور می باشد.

کد خطای   E2

یکی از مهمترین ارور یخچال دوو مدل یاد شده را کد خطای E2 شکل داده است. توجه نمایید که زمانی می توانید با ارور یا کد خطای مذکور مواجه شوید که سنسور محیط فریزر دستگاه های یاد شده دچار یک سری از مهمترین و بارزترین خرابی ها شده باشد. یخچال فریزر های برند دوو پیشرفته ترین سنسور محیطی را به خود اختصاص داده اند و شما می توانید در صورت مواجه شدن با کد خطای   E2 وضعیت مربوط به عملکرد سنسور محیطی فریزر تان را مورد بررسی قرار دهید. خرابی این سنسور عملکرد قسمت فریزر دستگاه تان را مختلف خواهد ساخت.

کد خطای E4

کد خطای E4 یکی از شایع ترین و مهمترین ارور یخچال دوو می باشد که کاربران می توانند به شکل رایج ارور یاد شده را در نمایشگر و صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید. بروز یک سری از ایرادات و خرابی ها در سنسور اواپراتور یخچال فریزر ها می تواند به دنبال خود کد خطای E4 را داشته باشد. خرابی سنسور یاد شده به نوبه ی خود تاثیر زیادی را در خرابی سایر قطعات یخچال های یاد شده خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می شود که کد خطای E4 را جدی گرفته و از این طریق مشکل دستگاه در اختیارتان را مورد رفع قرار دهید.

کد خطای E6

در فهرست مربوط به بررسی مهمترین ارور یخچال دوو می توان به کد خطای E6 اشاره کرد. کد خطای E6 را به شکل رایج در نمایشگر یخچال فریزر های برند دوو می توان مشاهده کرد. شما می توانید زمانی ارور یاد شده را در دستگاه های یاد شده مشاهده کنید که فن فریزر دچار یک سری از ایرادات و خرابی های جدی شده باشد. آیتم های متعددی در خرابی فن فریزر موثر هستند به همین دلیل توصیه می شود که در حین استفاده از یخچال فریزر خود دقت و توجه لازم را داشته باشید و از دستگاه تان مراقبت کنید.

کد خطای E9

کد خطای E9 را می توان به عنوان یکی از مهمترین ارور یخچال دوو تلقی کرد. شما می توانید به شکل نادر ارور یاد شده را در صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید. همچنین لازم به ذکر خواهد بود که خرابی مربوط به هیتر اواپراتور در دستگاه های یاد شده می تواند به دنبال خود کد خطای E9 را داشته باشد. هیتر اواپراتور نقش و عملکرد مهمی را در تجهیزات یاد شده بر عهده دارد و خرابی این قطعه می تواند ارور های متعددی را به دنبال داشته باشد. بروز اختلالات متعدد در عملکرد قطعه ی یاد شده می تواند دردسرساز باشد.

کد خطای E10

در لیست متعلق به بررسی ارور یخچال دوو می توان به کد خطای E10 اشاره کرد. یخچال فریزر های برند دوو مجهز به بهترین سنسور محیطی بیرونی هستند که خرابی این قطعه می تواند به دنبال خود ایرادات و ارور های گوناگونی را داشته باشد. همچنین خرابی سنسور محیطی بیرونی به دنبال خود می تواند کد خطای E10 را داشته باشد. به یاد داشته باشید که سنسور محیطی بیرونی از مهمترین و اصلی ترین سنسور های تعبیه شده در دستگاه های یاد شده می باشد و بایستی خرابی این قطعه را جدی گرفته و در اسرع وقت مشکلات مربوط به این قطعه را رفع کنید.

کد خطای E11

کد خطای E11 را می توان به عنوان رایج ترین ومهمترین ارور یخچال دوو تلقی کرد. شما زمانی می توانید ارور یاد شده را در یخچال فریزر های برند دوو مشاهده کنید که یکی از مهمترین قطعات مربوط به دستگاه دچار یک سری از خرابی ها شده باشد. به عبارتی خرابی های متعلق به فن کندانسور می تواند به دنبال خود کد خطای E11 را داشته باشد. فن کندانسور از اساسی ترین قطعات تعبیه شده در یخچال فریزر های یاد شده می باشد که کارایی و وظیفه ی مهمی را بر عهده دارد. این قطعه قیمت بالایی را نیز به خود اختصاص داده است.

کد خطای E13

کد خطای E13 را می توان به عنوان مهمترین ارور یخچال دوو  یاد کرد. کد خطای E13 از مهمترین و اصلی ترین ارور های مربوط به یخچال فریزر های برند دوو می باشد. شما زمانی می توانید ارور مذکور را در نمایشگر تجهیزات یاد شده مشاهده کنید که کمپرسور دستگاه تان دچار قطعی شده باشد و نتواند عملکرد خود را به شکل ایده آل انجام دهد. به عبارتی بروز هرگونه خطا در عملکرد مربوط به کمپرسور دستگاه می تواند به دنبال خود کد خطای E13 را داشته باشد و شما نیز ارور یاد شده را جدی گرفته و آن را رفع نمایید.

کد خطای EA

یکی از اصلی ترین و بارزترین ارور یخچال دوو را کد خطای EA شکل داده است. توجه داشته باشید که انداختن یخ سه بار پیوسته در یخچال فریزر های برند دوو می تواند به دنبال خود کد خطای EA را داشته باشد. در چنین حالتی می توانید مشکلات و دردسر های زیادی را در یخچال فریزر خود مشاهده نمایید. از سوی دیگر کاربران تجربه ی کافی را برای رفع و برطرف کردن کد خطای EA از نمایشگر یخچال فریزر های ساید بای ساید برند دوو را ندارند و نمی توانند اقدام مناسبی را انجام دهند.

ارور صفحه نمایش دوو

کد خطای EU

در فهرست مربوط به بررسی مهمترین و بارزترین ارور یخچال دوو می توان به کد خطای EU  اشاره کرد. ارور یاد شده یکی از نادرترین ارور های مشاهده شده در نمایشگر یخچال فریزر های برند دوو می باشد که بایستی در اسرع وقت آن را مورد رفع قرار دهید. بروز ایرادات اساسی در سنسور sw یخچال تان و پر بودن یخ در سیستم یخساز دستگاه می تواند به دنبال خود کد خطای EU را داشته باشد. همانطور که مشاهده کردید معمولا خرابی های مربوط به سنسور های متعدد در یخچال های یاد شده می توانند ارور های گوناگونی را به دنبال داشته باشند.

کد خطای EG

کد خطای EG را می توانید در فهرست مربوط به مهمترین ارور یخچال دوو مشاهده کنید. کد خطای EG را زمانی می توانید در یخچال فریزر های برند دوو رویت کنید که سنسور یخساز دستگاه تان دچار یک سری از مهمترین و اصلی ترین ایرادات شود. دمای سنسور یاد شده حدود 5 دقیقه بعد از تامین آب بالا رفته و فرایند مربوط به تولید یخ شروع خواهد شد. خرابی سنسور یخساز به دنبال خود می تواند ارور یا کد خطای EG را داشته باشد و شما نتوانید یخ مورد نیازتان را از یخچال خود تامین کنید.

معرفی بهترین نمایندگی برای رفع مشکل کد خطاهای یخچال دوو

از سوی دیگر در نظر بگیرید که تعمیرکارهای اس پی یار تجربه و سابقه ی درخشانی را در زمینه تعمیرات یخچال فریزر های یاد شده دارند. همین امر نیز سبب شده است تا کاربران با خیال آسوده تعمیرات مربوط به لوازم خانگی خود را به دست همکاران با تجربه ی ما بسپارند. شما نیز چنین فرصت طلایی پیش روی خود را از دست نداده و هم اکنون درخواست تان را در اس پی یار ثبت کنید. افرادی که به دنبال بهترین نمایندگی برای رفع ارور ماشین لباسشویی خود می باشند، جهت تعمیرات لوازم خانگی می توانند با شرکت اس پی یار با شماره 02191001912 تماس حاصل فرمایند.

نسخه مناسب چاپ
تاریخ انتشار:
5 رای 2 از 5

نظرات